dinsdag 6 november 2012

Kerstslinger en sjaaltje met guimpevork

Terwijl ik bezig was met het maken van de kolsjaal en de sjaal met de guimpe vork bedacht ik dat het ook heel super zou zijn om er een kerstslinger en een tuttebel sjaaltje voor mijn dochter mee te maken. 

Op Terschelling is een ontzettend gezellige en fijne wolwinkel. Als je op Terschelling bent MOET je daar naar toe. De winkel heet Tante Lies

Daar kocht ik de wolletjes die ik voor mijn doel in mijn hoofd had. 


 Gelijk aan de slag!




Ik heb nog geen kerstboom in de kamer (gek he) daarom de kast maar even gebruikt om de slinger goed uit te laten komen.

 


Het K3 sjaaltje moest gelijk om


 
Mijn moeder gaf me ook nog een kleine brei cursus. Ik heb altijd gezegd dat ik niet wou leren breien. Dan "moet" ik nog meer maken omdat ik zoveel leuks voorbij zie komen. 
Dat ik nu de basissteken en meerderen en minderen heb geleerd negeer ik voorlopig nog maar even. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...