zaterdag 26 januari 2013

Week 4 Pinterest project

Ik betrap mezelf erop dat ik regelmatig aan het brainstormen ben over de dingen die ik nog wil maken. Vorige week had ik moeite om te beslissen wat ik wou doen terwijl ik al ontzettend veel plannen heb.

Deel 1


En dan op een zondag morgen verzin ik iets (wat ik dus helemaal niet van plan was). Ik moet dat dan gelijk ook uitproberen. Het was wel iets wat ik ooit op Pinterest voorbij heb zien komen. Dus ik ging weer dapper aan de slag. Ik combineer kruisjesteek stempel met een wandtekening wat ik eens voorbij zag komen. Uiteindelijk nam ik dit patroontje van een uiltje over.




 Mijn dochter tekende een hartje. Daar maakte ik een stempeltje van met dit als resultaat.



Mijn kinderen zijn dan ook razend enthousiast en willen ook helpen. Al snel was het een chaos van kinderen en tafels die onder de stempelinkt zaten. Omdat ik dus hier en daar wat afgeleid was is het niet helemaal netjes en vlekvrij geworden. Maar met dit resultaat ben ik tevreden en borrelen er alweer nieuwe projectjes in mijn hoofd.



Deel 2


Deze week ligt er allemaal sneeuw buiten. Helaas kreeg ik mijn kinderen met geen stok naar buiten. Mijn zoontje vond de sneeuwschuivers wel boeiend en ik bedacht dat we nog een auto in huis hadden die er wel op leek.
Toen dacht ik aan deze pin die ik een aantal dagen eerder tegen kwam. De ingrediënten had ik in huis en ik zou de kindjes toch in bad gaan doen. Vandaar deze spontane speelsneeuw actie.

Nodig: 1 bak, 2 pakken maizena en een bus scheerschuim.






Daarna lekker de kindjes in bad en de stofzuiger over de vloer. De sneeuw kun je wegzetten en later weer gebruiken.

Weeknummer



6 opmerkingen:

  1. Hehe, die hebben zich geamuseerd denk ik! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk kliederen. Ik zie het allemaal helemaal voor me. Prachtig! En de stempelkunst vind ik heel leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben naar een ding benieuwd... werkt stempelinkt ook op krimpie dimpie?? Ontzettend leuke dingen, ook die hartjesstempel. Prachtig inpakpapier!!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk blog is dit, ik ben lid geworden hoor, wil nog veel meer zien hier :-)

    liefs, Ellen

    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik zal morgen ook eens bij jou langs gaan.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...