zaterdag 9 februari 2013

Week 6 Pinterest project

Deze week smokkel ik een beetje. Eigenlijk maakte wij dit voor de verjaardag van mijn dochter afgelopen week. Het plan was al weken van te voren bedacht. 
Vorige week lukte het niet om het te bloggen en deze week ben ik weinig creatief geweest. Vorige week razend druk geweest dus nu even tijd om rustig aan te doen. 

Deze pin had ik al een tijd geleden op mijn Lego prikbord gezet. Mijn dochter is gek op Lego bouwen. Alleen al die kleine onderdelen en een peuter broer zorgen ervoor dat er vaak allemaal kleine stukjes op de grond belanden. 
Buiten dat is het natuurlijk ook ontzettend leuk om er zo mee te spelen. 

We hebben het anders gemaakt dan de beschrijving. In plaats van twee hebben we toch een grote bak gemaakt. 
Ik hoop dat dit nog jaren voor veel speelplezier gaat zorgen.


Er werd gelijk enthousiast gebruik van gemaakt. 


Gister vond de poes de doos met de Lego ook een mooi plekje om te slapen


 

Weeknummer







6 opmerkingen:

  1. Goed idee, mooi gemaakt!
    En natuurlijk alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van de jonge dame ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd !!
    en tja.. de kat is natuurlijk geweldig :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wauw dat is echt wel ideaal!! ik ga hem ook even opslaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee zeg, en katten zijn toch vreemde wezens. Dat ligt toch helemaal niet lekker zo op die blokjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de legobak in het echt mogen bewonderen en vind hem geweldig! Weer vakwerk van vriendlief. Had mijn broertje maar zo'n bak gehad vroeger, dat had mijn moeder heel wat stofzak-uitpluis-werk gescheeld haha. Ik vind dat elke peuterspeelzaal en kleuterklas verplicht zo'n ding in de klas moet hebben staan!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...