vrijdag 29 augustus 2014

Lutje heeft toch leren breien

Meerdere malen in mijn leven heb ik gezegd dat ik nooit zou gaan breien maar in mei waren we bij mijn ouders op bezoek. Mijn dochter van 6 zag mijn moeder breien en vroeg of oma haar dat wou leren. Zo gezegd zo gedaan en mijn dochter had het rap onder de knie. Omdat oma niet in de buurt woont heb ik dan ook maar een poging gedaan om het te leren zodat ik haar kon helpen. 

En zie hier het resultaat van mijn eerste breiproject. Het bevat wel foutjes maar ik ben tevreden. 




Gemaakt met Phildar Folk 50. Drie bollen geel en drie bollen antraciet. Het patroon is van 
Veera Välimäki ze maakt echt prachtige dingen. Dit is haar website www.rainknitwear.com

Het ziet er best indrukwekkend uit maar voor een beginnende breister is het zeker goed te doen. Eigenlijk hoef je alleen maar recht te breien en te meerderen. 

Mama bedankt dat je me toch hebt leren breien



1 opmerking:

  1. Echt prachtig, en wat een mooie kleuren.
    Hier zul je zeker hoge ogen mee scoren.
    Leuk dat je dochtertje van 6 nu ook kan breien.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...